Pliki cookie pomagają nam ulepszać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji ROZUMIEM


YouTube Ads Leaderboard: Grudzień 2015

Opublikowano 18 Stycznia 2016

Grudniową listę otwiera druga odsłona Legend Polskich Allegro. Tym razem poznajemy historię Pana Twardowsky’ego ze stacji kosmicznej na księżycu. Tuż za nim YouTube Rewind i podsumowanie najpopularniejszych wideo 2015 roku na YouTube. Podium zamyka Volvo, które pozwoliło testować ciężarówkę Volvo FX 4-letniej Sophie! Kolejne miejsce zajęła reklama Cineplex – chyba po raz pierwszy żal mi było śnieżnego bałwana. Na zakończenie reklama Lidla promującego swoją grudniową ofertę.

1
VIEWS 2.1 mln.
SHARE

Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY. Allegro

Allegro
Agencja Kreatywna: Platige Image
Dom mediowy: Allegro Performance Marketing Team

Share

Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY. Allegro

Opublikowano 18 Stycznia 2016

2
VIEWS 73 mln.
SHARE

YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind

YouTube Spotlight
Dom mediowy: OMD

Share

YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind

Opublikowano 18 Stycznia 2016

3
VIEWS 10.3 mln.
SHARE

Volvo Trucks - Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test)

Volvo Trucks
Agencja Kreatywna: Forsman & Bodenfors, Sweden

Share

Volvo Trucks - Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test)

Opublikowano 18 Stycznia 2016

4
VIEWS 4.9 mln.
SHARE

Lily & the Snowman

cineplexmovies
Agencja Kreatywna: Zulu Alpha Kilo

Share

Lily & the Snowman

Opublikowano 18 Stycznia 2016

5
VIEWS 163 tys.
SHARE

Sztućce Gerlach, zestaw obiadowy lub kawowy Villeroy & Boch - Oferta promocyjna Lidla

Lidl Polska
Agencja Kreatywna: GPD
Dom mediowy: Performance Media

Share

Sztućce Gerlach, zestaw obiadowy lub kawowy Villeroy & Boch - Oferta promocyjna Lidla

Opublikowano 18 Stycznia 2016

RANKINGI

Czym jest YouTube Ads Leaderboard?

YouTube Ads Leaderboard to zestawienie reklam najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest co miesiąc przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.